UTA kaarti kasutades võite olla kindel, et saate arveldada sularahata maanteetranspordiga seotud teenuste eest laias aktsepteerimisvõrgus üle Euroopa. Kaardi kuritarvitamise vastu kaitseb Teid PIN- kood ning võimalus kontrollida tehinguid UTA online- süsteemis.

Iga isik, kellele antakse üle UTA kaart, peab käsitsema ja suhtuma kaarti hoolikalt ja vastutustundlikult.

UTA soovitused:

  • Pidage meeles, et kaarti ei tohi kunagi jätta järelvalveta, näiteks autosse.
  • Kaarti peab suhtuma kui sularahasse ning kandma seda alati kaasas.
  • Jätke meelde kaardi PIN- kood, ärge mitte mingil juhul kirjutage seda kaardi peale või hoidke seda kaardiga koos.
  • Teeninduspunktis on Teil õigus nõuda, et kaarti kasutatakse kogu makseprotsessi jooksul Teie silme all/vaateväljas.
  • Jälgige, et PIN- koodi sisestamine ei ole teistele nähtav.
  • Regulaarselt kontrollige kõik Teie firmale esitatavad arved.
  • Pärast iga tehingu sooritamist veenduge, et teenindaja tagastab Teile sama kaardi.
  • Iga isik, kellele antakse üle UTA kaart, peab regulaarselt kontrollima ja veenduma, et kaart on endiselt tema valduses.

Mida teha kaardi kadumise või varguse puhul?

Kahjuks toimuvad kaartide varguste või veokisse sissemurdmise juhtumid aeg-ajalt üle kogu Euroopa. Reeglina tegutsevad kurjategijad sihipäraselt ning murravad pargitud, järelevalveta jäetud või firma parklasse jäetud veokitesse. Enamikel juhtudel varastatakse kütuse-  või teenusekaardid. Isegi siis, kui kaarti ei ole peale veokisse sissemurdmist varastatud, soovitame meid sellest võimalikult kiiresti teavitada. Ei ole välistatud, et sissemurdmisel on salvestatud kaardi andmed.

Kui Te soovite kaarti blokeerida, võtke meiega ühendust E-R kl 9-17 (v.a. riigipühad). Väljaspool meie kontori tööaega – et võimaldada kiiremat blokeerimist – andke teada kaardi vargusest või kadumisest meili-aadressile service@uta.com , pannes koopiasse tallinn@uta.ee  ja teemaks CARD BLOCK. Teade peab kindlasti sisaldama firma nime (company name), veoki numbrit (number plate), võimalusel ka kliendinumbrit (customer nr). Järgmisel tööpäeval saatke meile esimesel võimalusel vastav avaldus faksiga või meili teel.