UTA Drive & Save® (Sõida & Säästa) – autopargi juhile

UTA kliendid, kes kasutavad UTA kliendikeskkonnas Drive & Save® (Sõida & Säästa) rakendust, saavad igal ajal vaadata üksikasjalikku ülevaadet oma sõidukitega seotud kuludest. Seega saavad nad kasutusele võtta vajalikud meetmed, et jätkusuutlikult vähendada oma autopargiga seotud kulutusi.

UTA Drive & Save® pakkumised:

Moodul
Basic” (Põhiline)

Moodul
Third Party Formats” (Kolmanda osapoole formaadid)

Moodul „Telematics” (Telemaatika)

Kirjeldus

See moodul pakub põhjalikke iseärasusi  ja on aluseks kahele teisele moodulile.

Kui Te kasutate kolmanda osapoole andmeid, on liidese kaudu kerge importida andmeid.

Teie telemaatikasüsteemide andmeid saab liidese kaudu üle kanda.

Sobilik

UTA klientidele, kes kasutavad UTA teenuskaarte.

UTA klienditele, kes kasutavad ka teiste pakkujate teenuskaarte.

UTA klientidele, kes kasutavad telemaatikasüsteeme.

Saa kohe kasu!
(Teie juurdepääs UTA kliendikeskkonnale on valmis kasutamiseks!)

Tasuta allalaadimine

Telli moodul

Telli moodul

Tankimisharjumuste analüüs

x x x

Juhtide, sõidukite ja asukohtade haldamine

x x x

Liisingu haldamine

x x x

Tollide ja vinjettide haldamine

x x x

CO2-arvutamine

x x x

Soovitatavad teenindusjaamad heade hindadega

x x x

Põhjalik kulude kontroll

x x x

Detailsed raportid ja analüüsid

x x x

Graafid ja statistika

x x x

Tasuta tugi

x x x

Andmete importimine – digitaalne sõidumeerik

x x x

Andmete importimine – kodubaas 

 – x

Andmete importimine – kolmanda osapoole kaarditehingud

x

Ühendus telemaatikasüsteemidega Fleetboard, TomTom ja Spedion

 – x

 

Tehnilised nõuded:

  • Juurdepääs UTA kliendikeskkonnale 
  • Juurdepääs andmetele, et alla laadida FTP
  • 2GB RAM
  • Windows 7 / Windows 8 / Windows 10
  • Microsoft .Net Framework 3.5

Millised nõuded peavad olema täidetud?

2 GB RAM, internetiühendus, Windows 7 / Windows 8, Microsoft .Net Framework 3.5

Kuidas tarkvara paigaldada?

Allalaadimiseks vajalikud detailsed sammud on välja toodud UTA kliendikeskkonnas www.uta.com → „Drive & Save®“.

Kui palju maksab UTA Drive & Save®?

UTA klientide jaoks on „Basic” versioon tasuta. Maksavad ainult kaks lisamoodulit „Telematics“ ja „Third Party Formats“. Kuutasu saab tasuda läbi oma senise UTA konto. Hinnad on välja toodud UTA kliendikeskkonnas www.uta.com → „Drive & Save®“.

Milliseid andmeid saab moodulites vaadata?

UTA Drive & Save® “Basic” versioonis on nähtaval kõik tehingud, mis on seotud UTA kaartidega. Andmeid imporditakse kiirel ja lihtsal viisil, manuaalseid tegevusi läbi viia pole vaja. Moodulis „ Third Party Formats“ on võimalik liidese kaudu importida ja analüüsida teiste teenuspakkujate andmeid.

Kas vaadata on võimalik ainult tankimise andmeid?

Lisaks tankimisandmete vaatamisele on võimalik näha kõiki tehinguid, mis on seotud Teie UTA kaartidega. Näiteks sõidukite hooldus- ja remondikulusid, tolliarveid, vinjette jne.

Milliseid oma sõidukitega seotud andmeid saan ma hallata?

Olemas on ulatuslikud põhiandmed sõidukite haldamiseks. Lisaks põhiandmetele nagu sõiduki registreerimisnumber, kirjeldus, asukoht, päritoluriik, värv, tehnilised andmed (näiteks tootja, tüüp ja telgede arv) on võimalik muuta plaanitud kulutusi, tankimise mahte, sisenemise ja väljumise kuupäevi, hallata planeeritud kontrollpäevi, kontrollida emissiooni, grupeerida erinevaid sõidukeid. Loomulikult on võimalik ka määrata oma sõidukitele kindlad juhid ja redigeerida juhiga seotud faile. 

Milliseid juhiga seotud andmeid saan ma hallata?

Te saate hallata juhtide põhiandmeid nagu näiteks isikukood, aadress, foto ja juhiloa andmeid. Samuti saate Te hallata erinevaid plaanitud graafikuid ja määrata juhtidele kindlaid sõidukeid.

Kas ma saan kindlaks määrata eelistatud teenindusjaamad?

Eelistatud teenindusjaamad on võimalik kindlaks määrata. Vastavad aruanded näitavad teenindusjaamade ja tanklate kütusehindasid, samuti on võimalik vaadata teiste teenindusjaamade ja tanklate hindasid.

Kuidas ma saan vastused küsimustele, mis on seotud UTA Drive & Save® rakendusega?

Tarkvara sisaldab kasutajatele põhjalikku õpetust. Kui õpetuses ei leidu Teie küsimusele vastust, mis on väga vähe tõenäoline, on võimalik kontakteeruda UTA-ga telefoni või e-maili teel. Me vastame Teie küsimustele nii kiiresti kui võimalik (kui soovite, võime Teid sellisel juhul aidata ka läbi Teamviewer programmi).

Kas on võimalik ühendada meie telemaatiline süsteem UTA Drive & Save® rakendusega?

Läbi mooduli „Telematics“ on võimalik ühendada kõik olulised telemaatilised süsteemid UTA Drive & Save® rakendusega ja vahetada andmeid. Nimekiri hetkel toetatud telemaatilistest süsteemidest on nähtaval aadressil www.uta.com/driveandsave.

Kas ma saan ühendada oma digitaalse sõidumeeriku UTA Drive & Save®rakendusega?

Moodulisse „Third Party Formats“ on võimalik importida ja analüüsida läbi liidese andmeid Teie digitaalsest sõidumeerikust.

Milliseid telemaatilisi süsteeme UTA Drive & Save® rakendus toetab?

Nimerkiri hetkel toetatud telemaatilistest süsteemidest on nähtaval aadressil www.uta.com/driveandsave.

Kas importida saab ka teiste kütusekaartide pakkujate andmeid?

Moodulisse „Third Party Formats“ on võimalik importida ja analüüsida läbi liidese nii teiste kütusekaartide pakkujate andmeid kui ka andmeid Teie digitaalsest sõidmeerikust.